Klantenservice

Contact klantenservice

Heb je een vraag voor onze klantenservice? Neem dan even contact met de klantenservice op.
• Email: info@moepsy.nl (vragen via de e-mail zullen over het algemeen binnen 24 uur worden beantwoord.)
• Je kunt je vraag ook via Facebook messenger of instagram DM stellen als je snel antwoord wenst.
• Wens je liever teruggebeld te worden? Stuur dan een email met daarin je telefoonnummer en je wordt binnen 2 werkdagen teruggebeld.

Adres: Hildebrandhove 137, 2726 AV Zoetermeer.
Telefoon: 06-19009249

KvK nr: 76267687 / Bank/IBAN nr: NL78KNAB0256427798

Verzending

Betaling: je kunt betalen via Ideal. Ideal betalingen verlopen via Mollie. Er zal dan ook Mollie als begunstigde komen te staan. Het voordeel van Ideal is dat je direct bericht krijgt als de betaling rond is, ook in het weekend.

Levertijd & verzendkosten:
• Je ontvangt je bestelling binnen 3 dagen.
• De verzendkosten voor NL bedragen € 2,95: ongeacht het aantal bestelde artikelen. Wij zien dit als een stukje extra service. Levering verloopt via PostNL. Als het bestelde product bij PostNL ligt, ontvangt je van ons een e-mail met een Track & Trace-link waarmee je het pakket kunt volgen.

Retouren

1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 7 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan Moepsy bekend gemaakte vertegenwoordiger.

2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door Moepsy verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Indien niet aan deze voorwaarden voldaan wordt, vervalt het herroepingsrecht.

3. Indien het product in gebruik is genomen is retourneren in verband met hygiëne niet mogelijk.

Kosten in geval van herroeping

1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
2. Indien de consument een product retour zendt, wordt hij geacht hiervan een bewijs achter te houden (aangetekend wordt daarom aangeraden)
3. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Lees verder op de pagina privacy & algemene voorwaarden

klantenservice